Archiwa tagu: współpraca

Ghost Train,nowy utwór The Good Natured powstały przy współpracy z byłbym depeszem

W dalszej części newsa możecie posłuchać utworu „Ghost Train„,przy którym majstrował Vince Clarke dla brytyjskiego zespołu The Good Natured. Ponadto do posłuchania 30 minut audycji BBC z „Ghost Train” oraz muzyką Kraftwerk,Depeche Mode,Crystal Castles (z Robertem Smithem),Electric Youth,Justina Timberlake’a,Avrosse,Desire i Tesla Boy.

The Good Natured – Ghost Train
[soundcloud:http://soundcloud.com/the-good-n… showartwork=true]

Audycja BBC

Oficjalna zapowiedź nowego albumu Soulsavers z wokalem i tekstami Dave’a Gahana

Nowe wydawnictwo od Soulsavers nazwane „The Light The Dead See” zapowiedziane na koniec maja.

Przy okazji tej zapowiedzi można się dowiedzieć,że wkład Dave’a Gahana w to wydawnictwo nie tylko wokal ale również teksty do poszczególnych utworów.

„The Light The Dead See”
Data wydania: 21 maj 2012
Wytwórnia: Cooperative Music/V2 Records
Tracklista:

01. La Ribera
02. In The Morning
03. Longest Day
04. Presence of God
05. Just Try
06. Gone Too Far
07. Point Sur Pt.1
08. Take Me Back Home
09. Bitterman
10. I Can’t Stay
11. Take
12. Tonight

Oficjalna notka do wglądu na oficjalnym fan page Depeche Mode – bezpośrednie odesłanie.

=======

» http://www.rollingstone.com

Rihanna kocha Depeche Mode

Pochodząca z wyspy Barbados piosenkarka Rihanna,nadmienia po raz kolejny,że zespołem,z którym chciałaby współpracować jest Depeche Mode oraz że naprawdę ich kocha.

Po raz kolejny,gdyż wspominała o depeszach przy okazji innego ubiegłorocznego wywiadu – Rihanna i współpraca z Depeche Mode ?. Jej wypowiedź nagraną za kulisami TOYOTA concert series – TODAY (30 maj 2011),do obejrzenia poniżej – wypowiedź odnośnie DM od 01:18.

 

 

Kurt Uenala zapowiada krążek z wokalem Gahana

Inżynier dźwięku na swojej stronie w krótkiej notce zapowiedział na wiosnę 2011 album „i spit on your rave” z wokalem m.in. Yelle i Dave’a Gahana.

Tytuł (jeżeli nim jest) niektórym może się kojarzyć z krwawym horrorem pod takim samym tytułem z 1978 roku (w tym roku był jego remake) lub z tym. Kurt Uenala używający pseudonimu artystycznego Kap10kurt,pracował przy utworze „Oh Well” (wokal) Depeche Mode oraz „Oh Well” Black Light Odyssey Remix. Miksował przy singlu „Kingdom” i „Down” z albumu „Hourglass” Gahana jak i przy wersji „Hourglass Remixes”. Ostatnio swój wkład wniósł do nowej wersji „A Little Respect” Erasure w postaci inżyniera dźwięku i autora miksu. Więc można przypuszczać że zapowiedziany krążek będzie kompilacją z miksami utworów które wyszły spod jego ręki.

Rihanna i współpraca z Depeche Mode?

Rihanna,której koncertowe wideo przebiło „Live In Barcelona” w sieci Multikin,wyraziła chęć współpracy z Depeche Mode.

Nie tak dawno,podobne informacje krążyły w temacie Depeche Mode i Lady Gagi – „Lady Gaga poleca niedocenione Depeche Mode”. Rzekomo Mrs. Gaga miała scoverować „People Are People”. Lecz szybko ta informacja została przyrównana do plotki i zdementowana. Czy podobnie jest i tym razem ? „Brzdąknięcie” pod nosem i news na cały świat ?

 

Vince pracuje nad utworem „Nowy utwór”

Podczas gdy w Maine pada deszcz,Vince pracuje nad utworem „Nowy utwór” (tytuł roboczy ?).

Jeżeli jest to kolejna pozycja do wspólnego materiału Vince Clarke + Martin Gore,to trzeba przyznać że prace przebiegają znacznie szybciej niż na początku tej współpracy wyjawił Vince. Cofając się wstecz,poprzednie utwory których tytuły zostały podane to „Zaat”,”Flux” i dwa dni temu „Skip This Track”.

Nowy utwór „Skip This Track” nabiera życia

Prace nad wspólnym krążkiem Vince’a Clarka i Martina Gore’a posuwają się naprzód,mamy już utwór „Zaat” i „Flux”,a teraz trwają prace nad…

… kolejnym utworem,zatytułowanym „Skip This Track”. Czyli pozostaje jeszcze do przygotowania 7 lub 9 utworów. W jednym z ćwierknięć na Twitterze,Vince wyjawił że liczba wspólnych utworów zamknie się w ilości 10/12.

Zaat i Flux częścią albumu dance

Dzisiejszy,opublikowany art na łamach The Quietus,dostarczył dość ciekawej informacji,w temacie ostatnich wspólnych poczynań Vince Clarke’a i Martina Gore’a.

Najpierw Vince ćwierkał o współpracy z Martinem nad utworem „Zaat”,który okazał się dance’owym kawałkiem. Następne ćwierkający wpis na Twitterze,głosił nowinę o kolejnym wspólnym utworze – „Flux”.

Wielu,w związku z tymi tajemniczymi wpisami,dumało nad końcowym efektem tej współpracy. Dziś już wiemy,że wspólnie pracują nad nowym materiałem z gatunku dance. I tak,Vince oraz zaprzęgnięty do pracy Martin,przez obustronne wymiany pomysłów drogą mailową,pracują nad „tanecznym krążkiem”. Termin kiedy efekty tego długiego,długiego procesu zakończą się,oraz kiedy fani będą mogli posłuchać gotowego materiału,jest obecnie jedną wielką niewiadomą.

Milakia z udziałem Martina Gore’a do odsłuchu

Utwór który błąkał się od czasów albumu Ultra,został przygarnięty i zamieszczony na krążku Bomb The Bass – „Back To Light” przez Tima Simenona.

Tim odpowiedzialny za produkcję wspomnianego albumu Depeche Mode,choć lubił utwór „Milakia” nie mógł znaleźć dla niego domu. Aż do roku 2010 i albumu „Back To Light”,na którym „Milakia” zamyka tracklistę. Współtwórca utworu, Martin Gore,zagrał na syntezatorach na potrzeby utworu. Album trafił do sprzedaży w marcu 2010,odnośniki do internetowych sklepów oraz pozostałe informacje,znaleźć można na stronie back-to-light.com. Od niedawna natomiast,w sieci zagościł teledysk do tego utworu.

 

Back To Light with Martin

Czy nazwa Bomb The Bass „obiła się wam o uszy” ? Jeżeli nie… krótkie wyjaśnienie,jest to jednoosobowy projekt który wystartował w 1987 roku w londyńskich przedmieściach. Osoba która wskrzesiła ten projekt do życia jest dobrze znana wszystkim fanom Depeche Mode (lub powinna być znana) za produkcję albumu „Ultra”,czyli nie kto inny jak Tim Simenon. Więcej informacji oraz kilka utworów Bomb The Bass znajdziecie na profilu w MySpace oraz na stronie projektu. Po latach w zapowiedzi nowego albumu „Back To Light” ponownie widnieje Depeche Mode. Tym razem jedynie sam Martin Gore współpracował z Timem przy utworze „Milakia” zamykającym krążek. Słyszalna w utworze gra na syntezatorach jest sprawką Martin’a,a co najciekawsze jak sam przyznał Tim,oryginalne taśmy do tego utworu powstały zanim podjął współpracę z Depeche Mode jako producent. „Milakia” był jednym z tych utworów który Tim zawsze uwielbiał ale nigdy nie potrafił odnaleźć dla niego miejsca,utwór ten musiał długo czekać aby w końcu stać się idealną pozycją zamykającą najnowszy album. Krążek „Back To Light” trafi w tym roku do sprzedaży na początku marca (2 marzec),jak brzmią poszczególne utwory można się przekonać pod tym adresem,natomiast pod tym adresem bezpośredni odnośnik do utworu „Milakia”.
Jakie wrażenia ?

Nitzer Ebb i Martin Gore w „Once You Say”

Podczas gdy Nitzer Ebb będzie rozgrzewać publikę jako support Depeche Mode (od 9 stycznia do końca trasy) do sprzedaży trafi ich najnowszy album „Industrial Complex”,dokładnie 22 stycznia. Frontman grupy Douglas McCarthy zdradził że w nagrywaniu jednego z utworów wziął udział Martin Gore,mowa o utworze „Once You Say”. Jaki będzie efekt współpracy przekonamy się w przedostatni tydzień stycznia. Dla przypomnienia ostatnio Martin współpracował z zespołem Nouvelle Vague przy utworze,a raczej coverze utworu „Master and Servent” do albumu „3”.

Marc Collin o współpracy z Martinem Gore’em

Od jutra w ostatni dzień sierpnia będzie można zakupić najnowszy album grupy Nouvelle Vague – 3. Spoglądając na tracklistę,krążek zawiera same covery utworów znanych muzyków,zespołów,wśród których widnieje na pierwszej pozycji „Master & Servant” wykonany w duecie z Martinem Gore’em. Więcej informacji znaleźć można w jednym z poprzednich newsów. O tym jak doszło do współpracy wyjawił w jednym z wywiadów Marc Collin z Nouvelle Vague.

[..]Na „3” pojawia się m.in. Martin Gore w naprawdę ciekawej wersji klasyka Depeche Mode „Master and Servant”. Jak wam się udało pozyskać go do współpracy?

Kiedyś w jednym z wywiadów z Depeche Mode przeczytałem,że Martin Gore jest fanem naszej muzyki. Pomyślałem więc,że nic nie stracę,jeśli zapytam go o możliwość nagrania jakiegoś numeru jego grupy. Okazało się,że był bardzo otwarty na tę propozycję. Akurat wtedy DM nagrywali nową płytę w Nowym Jorku,ale w przerwach Martin znalazł chwilę,żeby nagrać wokale w refrenach do naszej wersji „Master and Servant”. Myślę,że wypadło to naprawdę świetnie.[..]

Cały wywiady jest dostępny na stronie Dziennik.pl.