Archiwa tagu: T-Mobile

Podryw na deltę, czyli nowy spot sieci T-Mobile

Zapewne już widzieliście w telewizji nowy spot reklamowy sieci T-Mobile,który informuje o możliwości otrzymania albumu Delta Machine w cyfrowej wersji za darmo oraz wygraniu biletów na koncert depeszy w Warszawie.

Będzie można obejrzeć go jeszcze nie raz bo będzie puszczany aż do 27 lipca. Poniżej nowe spoty reklamowe T-Mobile,a szczegóły konkursu znajdziecie na fan page’u T-Mobile na Facebooku (klik).

Depeche Mode dziełem sztuki

Jak cię widzą,tak cię piszą. Depeche Mode od samego początku robili wszystko,by dziennikarze łamali pióra próbując uchwycić kształt ich muzyki… i obrazów,które jej towarzyszą.

Podejrzewam,że nie tylko ja pozazdrościłem dziesięciu wybrańcom,którzy dzięki konkursowi T-Mobile mogli uczestniczyć w kameralnym występie Depeche Mode 24 marca,w ramach którego grupa promowała album „Delta Machine”. Nieprzypadkowo na miejsce koncertu wybrano jedną z sal wiedeńskiego Museums Quartier. Twórczość tria to dla wielu przemyślane i niepowtarzalne dzieło sztuki,które wychodzi daleko poza teksty i muzykę. Okładki płyt,teledyski,oprawa tras koncertowych – każdy z tych elementów w wykonaniu Depeche Mode zasłużył na osobną wystawę w dowolnym muzeum sztuki współczesnej.Stąd obecność grupy w słynnym wiedeńskim centrum muzealnym nikogo nie powinna dziwić. Przyjrzyjmy się najciekawszym graficznym projektom,które towarzyszą muzyce Depeche Mode. Będzie to opowieść o tym,jak bez pomocy Photoshopa i milionowego budżetu można wyczarować obrazy,które przejdą do historii.

http://www.t-mobile-music.pl/opinie/felietony/depeche-mode-dzielem-sztuki,12522.html

Giganci wciąż tańczą

Na łamach muzycznego serwisu sieci T-Mobile ukazał się kolejny artykuł dedykowany Depeche Mode – Giganci wciąż tańczą,bedący recenzją albumu Delta Machine.

Można się zacząć przyzwyczajać do myśli,że Depeche Mode nie nagra już wybitnej płyty. Należy jednak pokłonić się przed zespołem,który wchodzi w czwartą dekadę swojej działalności z taką klasą.

http://www.t-mobile-music.pl/depechemode/recenzja-giganci-wciaz-tancza,12440.html

Wczorajszy koncert Depeche Mode w Wiedniu – tracklista + pierwsze zdjęcia i nagrania wideo

Wczoraj w Wiedniu miał miejsce specjalny koncert zorganizowany przez właściciela sieci T-Mobile a zarazem sponsora europejskiej części trasy koncertowej Depeche Mode. W rozwinięciu newsa pierwsze zdjęcia jak i nagrania wideo z tego koncertu.

Dla przypomnienia,oficjalne nagranie wideo z powyższego koncertu ukaże się w przyszłym miesiącu za pośrednictwem tej strony – http://www.fan4fan.com.

-zSE

Zdjęcia: http://kurier.at/kultur/musik/depeche-mode-der-sch…

Depesza z Polski – kolejna lektura na blogu T-Mobile

[…]Od niemal 30 lat Polacy kochają Depeche Mode. Oto krótkie dzieje tej miłości – od młodzieńczych uniesień po solidny,dojrzały związek.[…] T-Mobile

Fryzura „na lotnisko” (ewentualnie a la Martin Gore – opcja dla kędzierzawych),martensy lub buty z blaszką,dyskretna biżuteria z motywem krzyżyka,czarna  ramoneska i białe spodnie – taki uniform przed laty widywano często na ulicach mniejszych i większych polskich miejscowości. Podobnie tajemnicze napisy „DM” na murach,w okresie największej popularności,czyli na początku lat 90. dodatkowo z różą pośrodku (szczawiki takie jak ja uważały,że to znaczy „dla mamy”). Czasem widuje się je jeszcze,choć zblakłe,tu i ówdzie. Depeszowców,jak szacował w 1991 roku łódzki „Express Ilustrowany”,miało być w Polsce około miliona. Dzisiaj to,wydawałoby się,już tylko mgliste wspomnienie z epoki transformacji: dresów z kreszu,przegrywalni kaset,prowizorycznych ulicznych stoisk,wojen punków,skinów i metali. Dzisiaj „alternatywne” koszulki można kupić w każdej galerii handlowej,płyty nie są już bezcennym trofeum,subkulturowy mundurek jest częściej modną pozą,niż konsekwentnym stylem życia,za który można było oberwać od przedstawiciela przeciwnego obozu. Okoliczności historyczne się zmieniły,ale czas pokazał,że Depeche Mode to jeden z tych zespołów,z których się nie wyrasta. Wierność depeszowców można porównać chyba tylko z amerykańskimi „deadheads”,zaprzysiężonymi fanami Grateful Dead,dla których lata 60. nigdy się nie skończyły.

http://www.t-mobile-music.pl/opi…

Dave Gahan o Delta Machine i trasie koncertowej – wideo

Kolejna część wywiadu przeprowadzonego przez Electronic Beats z Davem Gahanem. Wywiad w formie wideo z naniesionym tłumaczeniem do obejrzenia w dalszej części newsa.

[…]Dave Gahan w ekskluzywnym wywiadzie dla Electronic Beats opowiada o nowej płycie Depeche Mode „Delta Machine” i wielkiej trasie koncertowej po Europie,organizowanej pod patronatem T-Mobile.[…]

Oficjalny sponsor europejskiej części trasy koncertowej Depeche Mode – notka prasowa + wideo

Deutsche Telekom,właściciel marki T-Mobile, został sponsorem trasy koncertowej Depeche Mode,dokładnie jej europejskiej części. „Dzięki wsparciu ze strony Deutsche Telekom będziemy w stanie umożliwić udział w naszej zbliżającej się europejskiej trasie koncertowej większej liczbie fanów,niż kiedykolwiek wcześniej i to bez względu na to,gdzie się znajdują

T-Mobile z przyjemnością informuje o podjęciu współpracy z zespołem Depeche Mode. Deutsche Telekom,ze swoją marką T-Mobile,będzie oficjalnym sponsorem europejskiej części trasy koncertowej,która odbędzie się latem tego roku. Pod patronatem swojego międzynarodowego programu muzycznego Electronic Beats zaprezentuje także galerię „fan art”,składającą się z twórczości oraz pamiątek sympatyków i fanów zespołu,a w ramach współpracy operatora z Depeche Mode słuchacze będą mogli,w ramach organizowanych przez T-Mobile konkursów,wygrać bilety na koncert w Warszawie.

Wiceprezes departamentu Marketingu Międzynarodowego i Sponsoringu w Deutsche Telekom – Wolfgang Kampbartold podkreśla znaczenie nawiązanej współpracy: „Prowadzona przez nas działalność sponsoringowa dotycząca imprez muzycznych koncentruje się wokół naszego motta: Chwile,które łączą. Zespół Depeche Mode to światowa ikona muzyki,słynąca ze swoich niesamowicie oddanych i dobrze zorganizowanych fanów,a także,niewątpliwie,ze swoich fantastycznych koncertów. Cieszymy się,że zespół wspiera naszą wizję i będzie z nami współpracował. Razem ze społecznością fanów Depeche Mode chcemy stworzyć jedyną w swoim rodzaju akcję z wykorzystaniem naszej technologii,produktów oraz usług”.

„Od zawsze wykorzystywaliśmy najnowsze technologie,by w ten sposób sprawiać,że każda kolejna trasa koncertowa będzie jeszcze bardziej spektakularna i lepsza od poprzedniej” – powiedział wokalista grupy Dave Gahan. „Dzięki wsparciu ze strony Deutsche Telekom będziemy w stanie umożliwić udział w naszej zbliżającej się europejskiej trasie koncertowej większej liczbie fanów,niż kiedykolwiek wcześniej i to bez względu na to,gdzie się znajdują.”

Współpraca koncentruje się przede wszystkim na fanach. Wielbiciele zespołu na całym świecie będą mogli wziąć udział w wyjątkowej wystawie poprzez udostępnienie własnych osobistych pamiątek lub twórczości poświęconej zespołowi. Pod patronatem międzynarodowego programu muzycznego Electronic Beats zorganizowana zostanie na stronie T-Mobile Music wirtualna galeria,natomiast w wybranych miastach,takich jak Berlin,Warszawa,Budapeszt,Zagrzeb i Praga zostaną zaprezentowane wystawy złożone z najlepszych i najciekawszych prac.

Nawiązanie współpracy z brytyjskim zespołem stanowi kontynuację tradycji T-Mobile związanej z zaangażowaniem w projekty realizowane wspólnie z dużymi międzynarodowymi gwiazdami,takimi jak Katy Perry,Foo Fighters,Pet Shop Boys,czy Robbie Williams. Grupa DT,jako jedna z największych firm działająca w branży telekomunikacyjnej,będzie wspierać trasę koncertową oraz promocję nowej płyty poprzez udostępnienie swojej szerokiej wiedzy,innowacyjnych produktów oraz zapewnienie relacji w mediach.

Zespół Depeche Mode to muzyczny fenomen. Uwielbienie ze strony fanów oraz ich popularność wzrastały proporcjonalnie wraz z kolejnymi etapami rozwoju w 32-letniej historii istnienia grupy: od młodego zespołu synthpopowego aż do międzynarodowych gwiazd. Ich ostatnia trasa koncertowa z przełomu 2009/2010 roku pobiła wszelkie rekordy pod względem sprzedanych biletów. Podczas całej trasy koncertowej grupy sprzedano ich ponad 2,5 mln.

Źródło powyższej notki – blog polskiego oddziału sieci T-Mobile: http://www.t-mobile-music.pl/newsy/depeche-mode-w-…

Poniżej wideo w wersji krótszej i dłuższej informujące o tej intersującej na pewno dla abonentów tej sieci współpracy 🙂