Volkswagen, kolejna kampania reklama, kolejny raz w towarzystwie jednego z utworów z dorobku Depeche Mode.
Archiwa tagu: kampania reklamowa
Nowa reklamówka Diora spod ręki Antona Corbijna
Znana choćby z roli w filmie Leon Zawodowiec Natalie Portman wystąpiła w nowej reklamie domu mody Diora,którą wyreżyserował Anton Corbijn.
Poniżej do obejrzenia wersja reżyserska.
Personalny w reklamówce Armaniego
Gucci reklamował się przy dźwiękach „Strangelove”, aniołki Diora latały przy „Enjoy The Silence”,a inna znana marka Giorgio Armani postanowiła wykorzystać utwór „Personal Jesus” do spotu reklamowego nowych perfum – Acqua Di Gio.
’Enjoy The Silence’ w nowym spocie Diora – dłuższa wersja
W dalszej części newsa do obejrzenia dłuższa wersja (trwająca ponad 3 minuty,poprzednia minutę) spotu reklamowego marki Dior z „Enjoy The Silence” w tle.
Reklamówka firmy Gap z utworem Vince’a Clarka
Prezentująca skórzaną kolekcję,reklamówka z pogrywającą w tle muzyką z „Just Can’t Get Enough”.
Wspomniana reklamówka,została zrobiona na potrzeby kolekcji firmy Gap,której reklamówki ponoć szczycą się dużym zainteresowaniem,przyciągając tym samym klientów do filii firmy.
Poniższa nie zawiera melodii tria z Basildonu,ale zdecydowanie jest ciekawsza.
Kate Moss & I Feel You
Utwory depeszy w oryginalnej formie czy w postaci samych sampli były już użyte w przeróżnych serialach,zwiastunach nadchodzących filmów czy reklamach. Zwłaszcza w reklamach coraz częściej gości melodia znana wszystkim fanom Brytyjczyków. Ostatnio w kampanii reklamowej niemieckiej telefonii O2,tym razem w kampanii reklamowej francuskich perfum Yves Saint Laurent z udziałem modelki Kate Moss i sampli utworu „I Feel You”.
Kampania reklamowa z udziałem Depeche Mode
W związku ze zbliżającymi się eurowyborami (7 czerwca 2009),ruszyły kampanie reklamowe zachęcające do oddania głosu w wyborach. Na zlecenie Komisji Europejskiej powstała kampania reklamowa „Can you hear me Europe?/Halo,Europo,słyszysz mnie?” którą prezentuje m.in stacja muzyczna MTV. Jaki tu udział Depeche Mode?? A mianowicie w prezentowanej reklamówce znajdą się spoty znanych artystów,w tym Depeche Mode. Jak podaje dziennik.pl „…Muzycy opowiadają,że kiedyś byli postrzegani jako zespół brytyjski,a teraz jako europejski. Ich zdaniem to pozytywna zmiana. W ten sposób chwalą ideę wspólnej Europy…”