Gucci reklamował się przy dźwiękach „Strangelove”, aniołki Diora latały przy „Enjoy The Silence”,a inna znana marka Giorgio Armani postanowiła wykorzystać utwór „Personal Jesus” do spotu reklamowego nowych perfum – Acqua Di Gio.
Archiwa tagu: Gucci
Dave Gahan w roli pytającego
![]()
Tym razem zamiast kolejnego wywiadu,w którym Dave Gahan odpowiada na zadane pytania – wywiad,w którym to Dave wcielił się w rolę osoby zadającej kolejne pytania.
Na które odpowiada dyrektor kreatywna włoskiego domu mody Gucci – Frida Giannini. Wywiad do przeczytania na stronie interviewmagazine.com.
Gucci zlecił przygotowanie limitowanych winyli z coverem „Strangelove”
Na łamach serwisu stereoboard.com rusza konkurs,w którym nagrodę stanowi winyl z coverem „Strangelove” grupy Friendly Fires.
Liczba winyli jest ograniczona do 1000 sztuk. Friendly Fires skowerowało depeszy na potrzeby reklamówki perfum Gucci z linii Guilty dla kobiet. Szczegóły na temat konkursu pod poniższym adresem.
http://www.stereoboard.com/content/view/166227/9
Informacyjnie – druga kampania reklamowa perfum Gucci Guilty,przeznaczonych tym razem dla mężczyzn,zawierała cover „Strangelove” w wykonaniu Bat For Lashes.
Gucci Guilty i „Strangelove” ciąg dalszy
Reklamówka Gucci Guilty, gotowa do oceny
Zapowiadana reklamówka nowych perfum od Gucciego,z utworem „Strangelove”,została nakręcona i upubliczniona.
Wykorzystany utwór Depeche Mode,został nieco zmieniony przez grupę Friendly Fires. Sama reklamówka z 60 sekund została skrócona do 33 sekund. Osobami występującymi a tym samym promującymi nowy zapach,są Evan Rachel Wood oraz Chris Evans.
Nowy zapach Gucci z coverem Strangelove
Utwór „Strangelove”,został wybrany do najnowszej reklamówki perfum Gucci Guilty.
W ograniczonej do 60 sekund reklamówce,wystąpi aktor Chris Evans (Drużyna potępionych,W stronę słońca,Egzamin dojrzałości,Królowie ulicy) i aktorka oraz piosenkarka Evan Rachel Wood (Zapaśnik,Król Kalifornii,Trzynastka,Mały sekret). Reklamowy zwiastun nowych perfum od Gucciego,będzie zdobywał przyszłych nabywców we wrześniu,w wersji 3D. Za wybór aktorów oraz przygotowanie kampanii reklamowej,odpowiada dyrektor kreatywny Frida Giannini i dyrektor kampanii reklamowej Frank Miller.
Co do utworu,tak jak w tytule,będzie to cover zamiast oryginału,autorstwa grupy Friendly Fires.
Guilty Gucii,jeżeli ktoś jest ciekawy będzie kosztował $55 za 30 ml. i $74 za 50 ml.
Gucci i ulubione utwory
Frida Giannini (Gucci Creative Director) dodała pięć ulubionych utworów na oficjalnej stronie marki Gucci w serwisie Facebook,wśród nich jeden autorstwa DM.
Oprócz utworu depeszy „Dangerous” (b-side singla „Personal Jesus”) o którym mowa,pozostałe utwory to David Bowie – „Space oddity”,David Bowie – „Space oddity”,Madonna – „Into the grove”,Bryan Ferry – „Slave to love” i Kate Bush – „Running up that hill”. Każdy z nich był częścią pokazów mody marki Gucci,a utwór „Dangerous” Depeche Mode otwierał aż dwa pokazy.
-fUqYE
W sieci można obejrzeć reżyserską wersję reklamy linii perfum Gucci Guilty dla mężczyzn.