Deutsche Telekom,właściciel marki T-Mobile, został sponsorem trasy koncertowej Depeche Mode,dokładnie jej europejskiej części. „Dzięki wsparciu ze strony Deutsche Telekom będziemy w stanie umożliwić udział w naszej zbliżającej się europejskiej trasie koncertowej większej liczbie fanów,niż kiedykolwiek wcześniej i to bez względu na to,gdzie się znajdują„
T-Mobile z przyjemnością informuje o podjęciu współpracy z zespołem Depeche Mode. Deutsche Telekom,ze swoją marką T-Mobile,będzie oficjalnym sponsorem europejskiej części trasy koncertowej,która odbędzie się latem tego roku. Pod patronatem swojego międzynarodowego programu muzycznego Electronic Beats zaprezentuje także galerię „fan art”,składającą się z twórczości oraz pamiątek sympatyków i fanów zespołu,a w ramach współpracy operatora z Depeche Mode słuchacze będą mogli,w ramach organizowanych przez T-Mobile konkursów,wygrać bilety na koncert w Warszawie.
Wiceprezes departamentu Marketingu Międzynarodowego i Sponsoringu w Deutsche Telekom – Wolfgang Kampbartold podkreśla znaczenie nawiązanej współpracy: „Prowadzona przez nas działalność sponsoringowa dotycząca imprez muzycznych koncentruje się wokół naszego motta: Chwile,które łączą. Zespół Depeche Mode to światowa ikona muzyki,słynąca ze swoich niesamowicie oddanych i dobrze zorganizowanych fanów,a także,niewątpliwie,ze swoich fantastycznych koncertów. Cieszymy się,że zespół wspiera naszą wizję i będzie z nami współpracował. Razem ze społecznością fanów Depeche Mode chcemy stworzyć jedyną w swoim rodzaju akcję z wykorzystaniem naszej technologii,produktów oraz usług”.
„Od zawsze wykorzystywaliśmy najnowsze technologie,by w ten sposób sprawiać,że każda kolejna trasa koncertowa będzie jeszcze bardziej spektakularna i lepsza od poprzedniej” – powiedział wokalista grupy Dave Gahan. „Dzięki wsparciu ze strony Deutsche Telekom będziemy w stanie umożliwić udział w naszej zbliżającej się europejskiej trasie koncertowej większej liczbie fanów,niż kiedykolwiek wcześniej i to bez względu na to,gdzie się znajdują.”
Współpraca koncentruje się przede wszystkim na fanach. Wielbiciele zespołu na całym świecie będą mogli wziąć udział w wyjątkowej wystawie poprzez udostępnienie własnych osobistych pamiątek lub twórczości poświęconej zespołowi. Pod patronatem międzynarodowego programu muzycznego Electronic Beats zorganizowana zostanie na stronie T-Mobile Music wirtualna galeria,natomiast w wybranych miastach,takich jak Berlin,Warszawa,Budapeszt,Zagrzeb i Praga zostaną zaprezentowane wystawy złożone z najlepszych i najciekawszych prac.
Nawiązanie współpracy z brytyjskim zespołem stanowi kontynuację tradycji T-Mobile związanej z zaangażowaniem w projekty realizowane wspólnie z dużymi międzynarodowymi gwiazdami,takimi jak Katy Perry,Foo Fighters,Pet Shop Boys,czy Robbie Williams. Grupa DT,jako jedna z największych firm działająca w branży telekomunikacyjnej,będzie wspierać trasę koncertową oraz promocję nowej płyty poprzez udostępnienie swojej szerokiej wiedzy,innowacyjnych produktów oraz zapewnienie relacji w mediach.
Zespół Depeche Mode to muzyczny fenomen. Uwielbienie ze strony fanów oraz ich popularność wzrastały proporcjonalnie wraz z kolejnymi etapami rozwoju w 32-letniej historii istnienia grupy: od młodego zespołu synthpopowego aż do międzynarodowych gwiazd. Ich ostatnia trasa koncertowa z przełomu 2009/2010 roku pobiła wszelkie rekordy pod względem sprzedanych biletów. Podczas całej trasy koncertowej grupy sprzedano ich ponad 2,5 mln.
Źródło powyższej notki – blog polskiego oddziału sieci T-Mobile: http://www.t-mobile-music.pl/newsy/depeche-mode-w-…
Poniżej wideo w wersji krótszej i dłuższej informujące o tej intersującej na pewno dla abonentów tej sieci współpracy 🙂